marți, 19 februarie 2013

India -Ziua 10: Udaipur - Mombay - Goa...

Se pare ca cina de la Ambrai a fost muuult prea picanta, chiar si pentru picanteristii grupului... Astfel incat micul dejun l-am ales a fi la French Bakery. De pe acoperis am vazut cat de bine arata Udaipurul ziua, orasul inconjurand lacul...lacul inconjurand cateva palate... Nu degeaba i se spune Orasul lacurilor...
Am vizitat apoi City Palace de pe vremea lui Maharana Udai Singh II, locul de unde mi-a ramas in memorie doar calul cu trompa de elefant... si faptul ca acum exista sigur si "1 Leu" printre multimea de monede si bacnote puse intr-o camarutza aproape de intrare...

Ziua am continuat-o cu barca pe lac... popasul la unul unul din palate... fotografii..., iar in drum spre aeroport ne-am oprit la "gradina botanica" a orasului...
In avion stewardesele de la Air India sunt imbracate in traditionalul saree indian. Trebuia sa schimbam avionul in Mumbai pentru Goa, dar plecand un pic mai tarziu am ajuns fix cand era imbarcarea. Prin urmare am fost transferati direct dintr-un avion in altul fara nici o stampiluta!!! Practic noi 4 (+ Eliana, o italianca jumatate libaneza, care locuieste in Australia, iar cand statea in Canada a vizitat si Romania pentru un interviu de job :) ) am sarit sistemul birocratic indian...deci se poate si altfel!
In Goa ne-am luat la revedere de la Eliana (sper ca s-a intors cu bine...calatorea singura si s-a vazut nevoia de "apartenenta" la un grup), am luat un taxi (btw, cu pret fixat clar din aeroport pentru fiecare localitate... la cateva zile am vazut ca s-a normalizat un pic si Otopeniul...) si dupa vreo 40 de km am ajuns in Calangute... locul unde vom cunoaste linistea, soarele, marea, mancarea mai europeana (doar a fost colonie portugheza)...3-4 zile, cat sa ne odihnim si sa ne pregatim pentru ultima parte a aventurii in India... Varanasi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu