marți, 5 februarie 2013

India - ziua a 3-a: Spre Dehli...

"Mâine" avea sa fie foarte repede. Visat ca suna telefonul din camera (care arata foarte bine, cu birou integrat si o baie elegante pe doua nivele... Lufthansa știe). Visam ca suna si a doua oară... A treia oară am răspuns! :) erau de la receptie, voiau sa fiu jos in juma' de ora! Mă uit la ceas... 3am! Iar începem ziua devreme azi!
Ne-am regasit prietenii cu care luaseram si cina "latina" seara dinainte... Parca eram in excursie cu clasa! :)) Ne-am făcut alții noi la coada din aeroport... Un cuplu de francezi ce mergeau in Tibet si o olandeză ce stătea aici de un an, aplecandu-se pe partea spirituala...
Încă nu reușesc sa regăsesc frumusetea pe sub mormanul de lucruri negative... Olandeză zicea "exista, dacă vrei s-o descoperi"!
Aaa... Am sărit peste miile de stampile puse la plecare... Radem in avion ca înainte de a decola sigur mai vine cineva..." Si acum o ultima stampilutaaaaaa!!!"
In Dehli ne-am cazat (hotelul ok dacă-l comparat cu ce era afara, decent) si am plecat sa mâncam unde ne-a fost recomandat: Conaught place, zona turistică din apropiere...
Încă nu suntem adaptati mediului si asta se vede, fusul orar este încă pe România...

Altele de menționat:
- știți cum se face testarea alcoolului? Șoferul sufla întrun corn ca de seminte făcut din ziar si politistul miroase cornetul! :)) nu glumesc!
- am discutat restul programului cu Sushil...4 ore!
- am luat cina pe terasa hotelului (ok), unde la un moment dat, in timp ce noi radeam de mama focului, un străin de la masa alaturata se ridica si ne zice "pot sa vad cât alcool are berea dumneavoastră, ca pare la fel? Hmm...are spre 8%, acum înțeleg! Garcon, de ce berea mea are doar 5%"? :))
Noapte buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu