miercuri, 20 februarie 2013

India - Ziua 11, 12, 13... : Goa

Da. Sigur veti spune: "ti s-a facut lene sa mai scrii si ai pus 3 zile intr-o singura postare"... E adevarat. Dar cum ar fi sa pun 3 postari cu " Azi am lenevit"... "Si azi am lenevit..." "La fel ca in zilele anterioare...am lenevit" :) 
Da, cam asta am facut 3 zile. Se simtea si nevoia dupa "socul cultural indian"... Mancarea era mult mai europeana aici... Nu mai era asa zgomot. Vaci? Doar 2-3 ratacite pe plaja... Goa a fost colonie portugheza... oamenii sunt mai latini, zambesc mai mult... Monico este un exemplu perfect. La fel si oamenii care lucreaza pentru el la "Cocioaba lui Monico", taverna de pe malul marii care ne-a devenit casa de zi (si un pic din noapte) perioada aceasta din Goa. 

Restul actiunilor facute sunt complementare statului la soare, balacitului, berii... sau "spartului" valurilor la apus: am fost cu barca sa vedem delfinii, sa pescuim (si am prins o creatura care semana cu un peste violet cu doi colti ca de mistret... langa mine o rusoaica de 50 de ani prinzand un peste mai mare urla din toti plamanii "crocodillo, crocodillo"), snorkeling (asa au zis ei... dar apa era cam tulbure as aca n-am vazut nimic)... masaj... si altele.

Pravin - prietenul nostru cel mic aducator de bratarele - s-a invatat cu luatul pranzului cu noi. Le-am facut indienilor o demonstratie de fotbal pe plaja si in apa pana nu m-a mai lasat salvamarul sa intru cu mingea in apa (probabil invidios pe succesul pe care-l aveam la indieni atunci cand degajam mingea de pe mal in apa unde erau ei, care se agitau galagiosi care s-o prinda...)

Tot aici am vazut si singurele femei despre care ai fi putut spune "deci...asa da". Asteptam indiencele pe care le-am vazut in filme... nimic. Toate sunt la Bollywood poate. Pe platorile de filmare, pentru ca in Mumbai nu erau. Educatia in randul femeilor...sau lipsa ei de fapt, isi pune amprenta si aici. Majoritatea femeilor indience sunt "nearanjate"... numai pun faptul ca trebuie sa intre imbracate in apa... Sigur are legatura cu procentul mare (50%) de femei nescolarizate si cu rolul femeii in societatea indiana... Din cele doua bine ca una era indianca (vezi photo)! Ochii erau negri si mari... Cealalta o rusoaica cu ochi albastri...si cu ma-sa dupa ea la mare!

Mai e de mentionat cum mi-am bagat eu codita ca un...ingeras in organizarea unui eveniment aniversar pentru  cei doi prieteni ai mei... la fel ca acum 4 ani pe plaja thailandeza din Phi Phi Islands! Ma bag si peste 20 de ani! :)
Si habar nu aveam cea urma sa ne astepte in Varanasi...si de acolo spre Dehli!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu