marți, 12 februarie 2013

India - ziua 7: Jaipur

Este ziua in care am avut cel mai bun ghid de pana acum... Manu... Pare suspicios de ok! :) asta pentru ca aici trebuie sa ai convingerea ca cineva vrea sa profite de pe urma ta... Si când nu încearcă...e dubios.
Am mers împreuna la Amber Palace, înconjurat de 80 de km de zid lat cât fundurile a doi cai... Ne-am improspatat punctul din frunte si am ascultat povesti despre caste, familie, India si istoria ei... Este diferit: nu ne grabim niciodată, mai stam la soare, mai facem o poza. Pranzul l-am luat împreuna in fort si asta probabil ne-a apropiat...
Jantar Mantar a fost următoarea destinatie din Jaipur. Observatorul astronomic creat de maharajahul Sawai Jai Singh II in sec 18 pare functional si acum...
Templul vanturilor -Hawa Mahal- era la 3 minute de plimbare pe jos.
N-am zis de vizita la magazine... E obligatoriu in turul de o zi sa ajungi într-un magazin...  Deci am ajuns si noi... Partea buna? N-am cumpărat nimic! Partea mai puțin buna? Mâine!
Manu a făcut ceva interesant, ce nu mai incercaseram: plimbarea cu ricsa pana la piața de flori! E o senzatie unica sa te afli intr-o bicicleta cu ataș, tras de un batrânel fibros, in mijlocul unui furnicar... Si fără sa ai claxon! :)
A fost o zi plină, încheiată cu cina la hotel si cu trezitul de rigoare de la ora 3... Sper sa scap de el repede ca deja are o săptămâna...

2 comentarii:

  1. si seema? dupa ce v-a ajutat sa luati bilete? pe unde ati pierdut-o?
    Mihnea - care posteaza ca anonim :)

    RăspundețiȘtergere