miercuri, 12 mai 2010

Lima, dupa peripetii vulcanice...

Suntem in Lima...
Dupa doua zile si un pic in Madrid si un zbor care parca nu se mai termina am ajuns in Lima...
Se pare ca stam sub semnul intarzierilor sau anularilor de avioane: am plecat cu intarziere din Bucuresti catre Madrid, am plecat apoi din Amsterdam cu intarziere catre Lima, s-au anulat zboruri catre Bucuresti din Madrid pentru cei  care se intorceau (copilutz, sper ca ai ajuns bine!), Dana a plecat cu intarziere si cred ca a pierdut legatura din Caracas la Lima (mai mult, in Madrid i-au furat telefonul si acum nu stiu cum ne vom mai reuni...daca vezi blogul, ti-am scris pe Facebook!)...
Madridul ne-a primit un pic neprietenos, cu "ploicica", dar vremea s-a mai indreptat astfel incat timpul petrecut acolo cred ca a fost unul fain (daca exceptam problemele de mai sus cu zborurile)... Clar ca e mai fain la Barcelona ;), dar si aici am vazut lucruri faine, ne-am imprietenit cu terasele, fetele au avut si o sesiune de cumparaturi cu succes, a iesit si soarele, am incercat sa intelegem si ceva din pictura la Prado (btw, idealul de femeie pictata in acea perioada tindea catre 90 de kg... hm...) Una peste alta, Madridul e de vazut doua zile. Am pozeee!
Multumesc Mihnea pentru comunicarea facuta! Si pentru sfaturile date de prietenul tau pentru Madid si Peru!
Zborul a fost lung si greu, plecarea la Amsterdam era cat pe ce s-o ratez, involuntar si voluntar...dar am considerat ca suntem mari si ne descurcam! In avion multi rusi se remarcau in multimea de natii, mai ales prin apetitul alcoolic... In rest, am vazut cateva filme, am ascultat muzica, am dormit, baut vin...am avut si cateva turbulente...
Suntem in Lima. Prima imagine de la iesirea din aeroport imi aminteste de Thailanda de anul trecut, cu zumzaiala de afara, "negocierile" pentru taxi, culoare... Sunt cam 20 de grade... Drumul de la aeroport la hotel iti arata o Lima saraca la periferie si o zona curata, Miraflores, cea in care stam si noi acum...La hotel ne-au intampinat cu o bautaura traditionala, nu pot s-o definesc foarte bine, asa ca o beau! ;) Sunt prietenosi... mai micuti de statura si brunetei, ma integrez in peisaj (cum ar zice cel putin un carcotas)!
In tara ar trebui sa fie dimineata, noi in curand ne pregatim de somn, dar dupa ce incercam si "bucataria" peruana; berea am incercato si... a trecut testul!
Maine seara ar trebui sa plecam Iquitos! Sa speram ca ne gaseste si Dana!
Voua zi buna, noua somn usor!
Pe curand!
blog comments powered by Disqus