luni, 17 mai 2010

In jungla amazoniana...

Ola!
Am doua vesti: ca de obicei una-i buna si una nu. Cea buna este ca totul este super ok, toti suntem bine, este...aproape perfect. Cea proasta? Mi-a disparut jurnalul...Sper doar sa fie ratacit printre lucrurile din bagaj, cu toate ca am facut o prima cautare amanuntita... Una peste alta nu-i foarte grav, doar ca scrierile la cald au alta aroma... :(
Sa va povestesc pe scurt de perioada din jungla amazoniana. Am stat la un lodge in super salbaticile, undeva la 180 km de Iquitos. Totul super fain, mai putin tantarii; repelentul din tara nu facea fatza, abia daca Fenistilul mai atenua din dureri... Plimbarile prin jungla au fost foarte faine. In sala de mese, cand scriam la lumina lampii (nu aveam curent :) ) am zarit o tarantula cat pumnul...care cobora din tavan... si asta a fost doar inceputul! Am poza cu un sarpe, am fosr la vanatoare de aligatori, dar am prins decat un puiutz, am vzut ursi lenesi, maimutze, iguana la un metru, zeci de pasari... Am fost la pescuit de piranha, ma pot declara campion la prins acesti carnivori pesti (gustosi de altfel, dar cu putina carne pe ei)!
Ca tot a venit vorba de mancare: super tare! Alina si-ar dori o bucatareasa peruanca! Dar eu cred ca si bunica ei gateste foarte bine! ;)
Din jungla am plecat la Iquitos unde trebuia sa dormim o noapteinainte de a pleca inapoi la Lima. Dixon, ghidul nostru din jungla, ne-a insotit la un fel de disco a lor, unde am baut cate o bere (btw, cand ceream o bere, ne aduceaau o bere si 4 pahare; asa se bea la ei; se uitau cam ciudatcand noi beamfiecare cate o sticla :D), am dansat... nu atat de sud-americn ca ei...
V-am zis ca mancarea este excelenta... femeile nu prea! Majoritatea au un fel de burtica si fundurile mari, dar asta cred ca este "cererea" aici!
Ne-am schimbat programul pe care-l aveam dupa jungla, astfel incat acum am ajuns in Paracas (am vazut o insula Ballestas cu lei de mare, pelicani negri, pescarusi, pinguini...), noaptea trecuta am mancat o salata pe malul Pacificului (prietenii stiu cu ce) astfel incat sunetul valului era cel mai fain pe care l-am auzit pana acum :))... iar in doua ore ajungem la Nasca!
V-am pupat!
blog comments powered by Disqus