miercuri, 19 mai 2010

Dupa jungla...pana la Arequipa...

Fiecare loc are frumusetea si uratenia lui, saracia si bogatia lui... astea erau primle cuvinte pe care le trecusem in jurnal si pe care le mentin pentru ca aici se incadreaza si Peru!
Chiar daca nu mai pot sa redau totul din jungla atat de fidel, nu pot uita momntele marcante: vanatoarea de caimani pe un intuneric sanatos, intr-o barca mica a carei margine era la 20 cm deasupra apei, inarmati cu lanterne, mergand prin stufuri... amazonul la apus sau in miez de noapte, cand cerul se reflecta in apa astefel incat parea ca mergem cu barca pe cer,,, inotul cu delfinii in amazon, etc...
Partea buna este ca si in continuare totul a mers ok. In Iquitos am fost la disco (in sat :D), am mancat viermi la tzepusha...In Paracas am avut o noapte super funny pe malul Pacificului, urmata a doua zi de plimbarea la insulele pline de pescrusi, lei de mare, pelicani negri, pinguini,etc... apoi am plecat spre Nasca sa vedem liniile; am vazutun cimitir de acum 1000 de ani cu mumii in pozitii fetale...In Nasca ne-am vazut si cu o pritena de-a Danei (facuta in aeroport in Caracas cu cateva ziel in urma....)
Arequipa arata de departe cel mai binedintre ce am vazut pana acum; este totodata al doilea oras ca marime al Perului;am avut si un ghid foarte bun (24 de ani) care si-a dat silinta sa ne faca sa ne simtim bine.Mulumim. am vazut multe lucruri faine si am erminat mancand toti impreuna la un restaurant supertare,,,
Pe langa piranha si viermi la tzepusha, am adaugat...porcusor de guineea si alpaca (lama lor)..
blog comments powered by Disqus