joi, 13 mai 2010

Ce nu te omoara...

...te face mai puternic!

Cum ati vazut dimineata ne-am trezit cu noaptea-n cap... dupa un mic dejun bun (cand cred ca s-au speriat cei de la hotel cand ne-au vazut la 6 dimineata, dar noi bantuiam de la 4 ;)) ) am iesit in oras... Miraflores e un cartier mai cizelat, dar si aici domina zgomotul creat de masini. Este foarte interesant cum se acorda prioritate intr-o intersectie: eu inca nu am aflat; ne-an dat cu parerea un sfert de ora, dar nimic; am incercat variantele: de dreapta - nop, de stanga - nop, dupa greutate...nop, dupa ora, dupa... nu se stie cum, dar ne vom documeta pana plecam! Cert este ca se claxoneaza mai mult ca in Bucuresti, scurt si cu stil!
Am baut apoi o cafea pe malul Pacificului...ceatza (garua se mai numeste ma enerveaza la facut poze: Sergiu, asta nu m-ai invatat!), zgomotul valurilor, o prajiturica...toti am fost de acord ca ne-am putea obisnui cu asta. Apoi am cautat o agentie de turism...am gasit-o, am petrecut destul timp, astfel incat ne-am imprietenit deja cu cei de acolo, mai ales ca era si ziua de nastere a proprietarului... Ne-am rezervat tot, dar a fost obositor pentru ca depindeam de sosirea Danei, care nu stiam cand se va produce...si trebuia sa luam decizii in lipsa, facand doar calcule si supozitii
Intre timp s-a rezolvat, am putut lua legatura (dupa cum se poate vedea...pe blog), iar acum asteptam sa ajunga si ea in cateva ore ca sa reintregim echipa DAMA, pana acum doar AMA... :)
Este ora locala 21. Recu & Bonda au picat, iar eu astept sa ma vad cu Elena, verisoara unei prietene, ca doar sunt romani si in Lima!
Maine dimineata decolam spre Iquitos (am amanat plecarea cu o noapte pt a ne reintregi echipa), adica Amazon...pentru cei care aveti ghidul "Peru" de la Nat Geo dati la pag 33...sau asteptati sa va povestesc! ;)
Noapte buna!
blog comments powered by Disqus