miercuri, 29 septembrie 2010

Remember: Thailanda & Cambodjia: Ziua 4 - Chiang Mai

Chiang Mai...
Pe la 12 am ajuns in Chiang Mai. Am adormit o ora in avion. Nici nu stiu cand a decolat, doar ca m-am trezit la aterizare. A venit cineva sa ne ia, chiar daca a intarziat o ora.

E diferenta mare intre acest orash si Bangkok. E mai rustic; poate si datorita locului in care stam. E un fel de pensiune, iar oamenii incearca sa fie dragutzi pe ca pot. Toti sunt cu zambetul pe buze... E destul de ciudat sa se vorbeasca pe langa tine si sa nu intelegi nimic.

Am vazut un fluture zburand. :)
Stau in curte la o masuta de lemn sub niste palmieri. Maine vrem sa mergem intr-un tur pe munte, prin jungla... 2 zile...rafting... elefanti...

Am picioarele foarte umflate de atata mers. Poate o sa-mi treaca daca adorm... am dormit putin de cand am venit. Acasa e 7 dimineata; cam acum m-as trezi! :))

Ma distreaza tare limba lor – parca se cearta tot timpul, dar ei tot timpul zambesc si ti se inchina/inclina....

Merg sa dorm ca mi se inchid ochiiiiiii.....

Am adormit instant. Dupa ceva ore de somn ne-am trezit si am plecat sa schimbam niste bani. Vedem Chiang Mai pe jos. E un oras nu prea bogat sau asa pare.

Ne-am intors la timp sa vorbim cu Lek – ghidul nostru de maine in jungla... Ne vedem dimineata la 9.00 sa plecam spre jungla... Ploy ne aduce sa mancam. E o tipa dragutza cu aparat dentar...

Seara am iesit in Night Market. Recu e un bun negociator pt ca si aici totul se negociaza... Apropos, de ce o fusta nu se negociaza... pentru ca Recu negociase totul, dar nu i-a iesit la o fusta, unde bosorogul nu a vrut sa lase la pret nic macar un bath... Am plecat toti cu cumparaturi – cadouri. Am si cativa prieteni care-si serbeaza :p ziua de nastere cat sunt eu plecat... I-am luat si lui Robi ceva. Sper sa-i placa mamei lui!

Inainte de apleca spre casa am mancat. Cu chili bineninteles... flacari scoatem!

Pe drum vedem ca fetele sunt mai organizate aici. Din km in km e cate un club in fata caruia fetele stau pe scaun. Sunt mai putin agresive! :))

Ajungem acasa. Somn. Maine... jungla.
blog comments powered by Disqus