marți, 5 octombrie 2010

Remember: Thailanda & Cambodjia - Jungla

Stam langa foc. Lek ne vorbeste despre Thailanda... Chaolin, Lisu, Lakhu, Aka, Mu, Yo...
Ne-a gatit. Avem retetele toate. Alina a notat tot! :) Totul picant! :))) Dar total diferit de ceea ce mancam noi de obicei... am mancat zilele astea la orez si chili cat n-am mancat in 29 de ani.
E fenomenal. Totul. Nu avem curent...dar cui ii trebuie...
Lek vorbeste in continuare despre Thailanda si istoria lor... baiatul gazdelor canta la chitara... avea chitara in mijlocul lunglei...
Casa... nu are usi. Te descalti la intrare. Asa se face peste tot aici, chiar daca e casa...sau banca...
Avem nevoie de masaj! Am facut in Bangkok thai masaj, in Chiang Mai oil massage.  E relaxant. Atat de relaxant incat te trezesti cand te intoarce sau cand te chinuie un pic... Ne-ar trebui pentru ca am mers 7 ore prin jungla. Am urcat. Am coborat. Urcat iar si iar si iar....Abia ne mai tineam pe picioare... atenti la zgomote si la orice misca..
Lek vorbeste in continuare... Am baut whiskey thailandez, iar acum "happy water", ceva facut aici...bautura locala din acest trib...
E fascinant. In fundul lunii. Nu avem curent. Mancam...ceva, altceva... Suntem obositi, dar e fascinant.
Nu am mai simtit asa sentiment. Nu asa.
Nu mai scriu... vreau sa ma reintegrez...m-am retras un pic sa scriu si sa asez focul de 2 ori...

Totul e din bambus aici... Alina mangaie catelul...chitara canta...
Lek a cantat... Nu trebuie sa intelegi versurile. Erau el si ea... Eu si cerul liber...
Am vorbit despre tribul de aici... Nuh este viitorul sef de trib... Are 24 de ani. Aici se casatoresc doar in interiorul tribului. Barbatii trebuie sa fie mai in varsta decat femeile, undeva la 20-25 de ani ei, iar ele 17-22... Inainte hotarau parintii, acum au si ei dreptul de a fi de acord ce le hotarasc. A fost retinut la inceput. Rusinos chiar. Apoi s-a mai deschis, a baut o bere cu noi...
Am stat in jurul focului cateva ore; doar la trabuc am fumat o ora jumate... eu, Lek, Alex, Marius...
Este aproape 11 pm si mergem sa dormim... intr-o casa din lemn-bambus, fara usi, cu un fel de saltele pe jos inconjurate de panza pentru a proteja de tantari... e ca si cum ai dormi in aer liber doar ca nu te ploua... se aude doar paraul care trece prin apropiere...
Recu (Alex) doarme de mult... adica de cand s-a bagat la somn :)) Alina il vegheaza. Eu cred in continuare ca va pierde pariul cu mine! :P
Inainte de a intra in jungla am fost la o cascada dintr-o rezervatie naturala. Ne-am balacit un pic...
Din Chiang Mai facuseram 70-100 km... pick-ul vechi scotea fum exact ca rasul teribil al soferului. Noi radeam doar cand il auzeam. A ras de mine ca nu stiu sa inot; voia sa-mi dea doua veste de salvare... mi-a zis "lady-man"... data viitoare il jumol!

Maine mergem cu elefantii si apoi rafting spre Chiang Mai...

Somn usor...
blog comments powered by Disqus