vineri, 24 septembrie 2010

Remember: Thailanda & Cambodjia - ziua 1

:))))
15.10 - Ora Romaniei, de fapt cred si a Finlandei :)
Chardonnay-ul alb ne face sa radem de ne tinem de burti...cine are... Asa incepe povestea calatoriei noastre.
Acum cand scriu ne pregatim sa aterizam in Helsinki (Nota: sunt fragmente din jurnal). Zborul a fost foarte lin presarat cu doua sticlute de vin de fiecare, ceea ce facea ca norii de sub noi sa fie tot mai albi pufosi in bataia soarelui ce ne-a insotit tot drumuldupa ce ne-am ridicat deasupra Bucurestiului innourat.
Coboram deja. Ma dor urechile. Vad blocuri. Ne astepata un -10 grade. Brrrrrrr...
16.00 Ne dezmortin si plecam in oras. Frig tataaa! Iar noi imbracati ca pentru Thailanda unde ne astepta cel putin 30 de grade... Hotaram sa coboram din instinct, avand ca tinta centrul; pe care il gasim dupa 5-10 minute de mers pe jos... Parca la astia -10 grade sunt echivalente cu minus 20 la noi. Intram sa manacam si sa ne dezmortim. MAYA. Cat imi place numele asta! Am papat Paella Maya... am baut o bericica.... am iesit o singura data afara sa fumez, dar gerul iti taie pofta de orice...
19.30 Ne intoarcem in aeroport. Ar trebui sa plecam la 23 si ceva spre Thailanda. :D Ghiciti?Avionul va pleca maine dimineata! Oamenii sunt ok, ne indruma spre Hotel Ramada unde vom fi cazati si ospatati pana maine dimineata. Gasesc internet astfel incat va pot scrie aceste prime impresii. In 20 de minute coboram sa mai mancam ceva... poate si un vinisor! :))
Maine dimineata la 8 decolam spre Bangkok. Sper sa fie pe bune de data asta! :)
Ne mai auzim...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu