marți, 28 septembrie 2010

Remember: Thailanda & Cambodjia - ziua 3

"Aici se negociaza totul!" Mai putin o fusta! :))

10.00 Am dormit bine. Un pat mare, tot al meu! :) Partea faina e ca nu ai usa la baie. De fapt ai, dar e transparenta! :) Plecam prin orash... Am fumat cat au incercat ceilalti niste traditinale mancaruri facute ad-hoc... nu ma bag, inca nu mi-am revenit dupa "agresiunile" de noaptea trecuta.

:)) nu mai stiu ora :) Cert e ca am plecat in peleglinari... Tren suspendat... Ne descurcam. Nu ma puneti sa va dau nume la ora asta, oricum nu va vor spune nimic! :D

Am luat bilete pe toata ziua pentru vaporase. Chao Praya. Principala apa a lor. M... Mai, acum am baut cateva beri si nu stiu daca totul respecat ordinea cronologica! :) Doar sunt in vacanta! Apropos berea este normala pe aici, dar au si la 640 ml... noi de aia bem!

Budha? Peste tot... Culcat... de aur... de smarald (dar era templul inchis)... plimbari cu vaporasul.... peste tot tarabe. Ce vrei? Aia au. Si totul se negociaza. Totul. Castele. Temple. Piramidutze.... Intre ele... plimbari pe jos pe strazi...pline de peste, mirosuri... unele de ti se face greata....

Va urma...
blog comments powered by Disqus