joi, 31 ianuarie 2013

India - ziua 1: Pe drumuri

Ora: soarele inca nu se gandea sa rasara in Romania

Sunt in aer. La propriu. Pentru ca la figurat sunt de mult! :)

Am avut o teama mare de zborul asta, pentru ca ultimul pe care mi-l amintesc (chiar daca am mai zburat de atunci...) a fost unul cu zguduieli si cafeaua "vecinului"  pe pantalonii mei... Sa trecem peste... M-am autolinistit cu gandul la cele cateva zeci de zboruri, uitandu-ma la stewardesa blonda, tunsa scurt, de-o varsta cu mama care nu schita nici un gest; ori ii place pokerul ori a facut cursuri de mim?! Nici macar o grimasa, ci doar un clipit parca programat mai rar si constant... Btw, cum o conving eu pe mama sa zboare cu avionul? As vrea sa vada Parisul... Sincer? N-am nici o sansa s-o conving sa urce in avion! Astfel imi mai raman 2 variante: masina sau fotografii!

Ahh... Banuiesc ca v-ati prins de ce m-am trezit asa de dimineata? Dupa indelungi asteptari am plecat...
Sunt cam nedormit... Nu v-am spus in nici un sfat sa plecati odihniti si sa va faceti bagajul din timp? Nu cred. :) Ajuta cu siguranta daca inainte cu doua saptamani de o plecare importanta pui o foaie si un pix undeva unde dai des de ele (masa, bar...) si de fiecare data cand iti vine ceva in minte adaugi. Astfel vei avea gata o lista din timp, bine fezandata, plina de minunatii din care...vei taia multe pentru ca nu vor avea loc in bagaje! :)))

Soarele sta sa apara...Si-a trimis mai intai cercetasii portocalii sa puna o granita intre cer si pamant, pe unde se va ivi el... Importantul.

Prima escala va fi Varsovia unde intregim echipa cu doi bondarei! Apoi spre New Dehli via Munchen... Da, stiu, merg in directia opusa, dar si sageata merge mai intai inapoi... ;) Oricum, pun pariu ca "geografii" nu au observat pana nu am zis! :P

Stiti care e partea buna ca m-am trezit de la 3.30? In India este ora 7.00 AM. Deci... Bunaaaa dimineataaaa, Indiaaaaa! De aici din avion azi. Maine de acolo.

3 comentarii: