Mda. Uitati-va la aceasta poza. Eu m-am uitat mult si bine: nu-mi spune nimic! Am zis ca nu am citit eu bine, astfel ca am intrat in detaliu si am aflat si parerea altora. Concluzia mea? Bani investiti un pic degeaba... Ca sa nu mai povestesc de domeniile web inregistrate de catre altii!!! Macar sa fi invatat din greselile trecutului cand cu landofchoice.ro s-a intamplat acelasi lucru... sau vechiul slogan iregistrat la OSIM de un paricular. :( Asta a costat 900 000 euro... din 75 mil. pana la sfarsitul lui 2013.
Mi-e nu-mi place... :( Este doar o parere personala.
Daca vreti sa citi mai multe...
http://www.zf.ro/eveniment/cum-arata-brandul-turistic-al-romaniei-ce-reactii-a-starnit-noul-slogan-al-turismului-romanesc-explore-the-carpathian-garden-6742510
http://www.gandul.info/news/ministrii-udrea-si-baconschi-au-prezentat-brandul-turistic-al-romaniei-basescu-nu-a-participat-din-motiv-de-austeritate-economica-vezi-aici-logo-ul-turistic-al-tarii-noastre-6743506
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7640194-particular-inregistrat-domeniul-carpathian-garden-saptamana-inainte-fie-lansat-cine-este-proprietarul-cum-uitat-realizatorii-brandului-tara-internet.htm
joi, 29 iulie 2010
blog comments powered by Disqus